Lepaya integreert skills trainingen in Microsoft Teams

1 Apr, 2021Renske Start

Persoonlijke ontwikkeling in de dagelijkse workflow

Amsterdam, april 1, 2021 – Lepaya, aanbieder van online en offline power skills trainingen voor snelgroeiende bedrijven, kondigt vandaag een integratie aan met Microsoft Teams. Met deze integratie in de digitale werkruimte van Microsoft kunnen medewerkers virtuele trainingen volgen en online leeractiviteiten voltooien zonder extra software te hoeven downloaden. Het Amsterdamse bedrijf is de eerste trainingsorganisatie die integreert met het populaire interne communicatieplatform.

Integratie met Microsoft Teams

Succesvol digitaal leren is de uitdaging van steeds meer organisaties sinds de uitbraak van het coronavirus. Terwijl bedrijfsprocessen massaal worden gedigitaliseerd, is het van belang dat werknemers gemotiveerd en inzetbaar blijven. Daarom integreert Lepaya vanaf vandaag met Microsoft Teams, zodat medewerkers zich in hun bestaande workflow kunnen blijven ontwikkelen.

“Door medewerkers de kans te geven om hun skills verder te ontwikkelen via een tool waar ze toch al een groot deel van hun werkdag doorbrengen, zijn ze veel gemotiveerder om hun leerstof te doen. Via onze unieke integratie met Teams kunnen werknemers trainen waar en wanneer ze het maar uitkomt, krijgen ze meer grip op hun werk, worden ze gelukkiger en daarom, productiever”, zegt René Jansen, oprichter van Lepaya.

Als uitdager in een overvolle trainingsmarkt speelt Lepaya in op de behoeften van Europa’s snelst groeiende techbedrijven en loopt Lepaya voorop in het dichten van de vaardigheidskloof door werknemers in staat te stellen vaardigheden te ontwikkelen die nooit geautomatiseerd kunnen worden. Door de integratie met Microsoft Teams, de interne communicatiesoftware die sinds vorig jaar exponentieel groeit, zet Lepaya een volgende stap in haar missie om professionals gelukkiger en bedrijven productiever te maken.

Lepaya is een aanbieder van power skills trainingen waarbij on- en offline leren wordt gecombineerd. Opgericht door René Janssen en Peter Kuperus in 2018 vanuit de overtuiging dat de juiste training, op het juiste moment, gericht op de juiste skill, organisaties productiever maakt, heeft Lepaya inmiddels duizenden werknemers getraind.  Als uitdager in een overvolle trainingsmarkt, speelt Lepaya in op de behoeftes van Europa’s snelst groeiende techbedrijven, zoals onder andere Mollie, Takeaway en Picnic. Door hard skills te combineren met soft skills, samen aangeboden als power skills, groeit het Amsterdamse bedrijf versneld in een markt waarin de vraag naar om- en bijscholing over de hele wereld blijft toenemen.  In 2020 haalde Lepaya een investeringsronde op van 5 miljoen en deed zelfstandig een overname van Smartenup, een trainingsbedrijf dat professionals ondersteunt om beter, sneller en slimmer met data te werken. Lepaya richt zich op de Nederlandse, Belgische, Duitse en Zweedse markt en bedient haar klanten wereldwijd. Meer informatie over Lepaya: www.lepaya.com/nl

René Janssen | Founder & Managing Director of Lepaya
rene@lepaya.com | +31 (0)6 306 42 695