Lepaya in de Top 250 Scale-ups van Nederland

7 Jun, 2022Renske Start

De Top 250 Scaleups van Nederland 2022 is bekend!

Lepaya is geselecteerd als een van de Top 250 Scaleups van Nederland 2022. Via het initiatief van Erasmus Centre for Entrepreneurship en nlgroeit worden scaleups gevierd voor hun snelle groei. Dit jaar is Lepaya als jongste scaleup opgenomen in de top 250 van snelst groeiende bedrijven in Nederland!

De Top 250 Scaleups is een jaarlijks onderzoeksproject van Erasmus Centre for Entrepreneurship, in samenwerking met nlgroeit. Erasmus Centre for Entrepreneurship is een toonaangevende ondernemerschapscentrum in Europa en is onderdeel van de Erasmus Universiteit Rotterdam. Op dit moment wordt de volledige lijst van de Top 250 Scaleups gepresenteerd tijdens het jaarlijkse evenement van nlgroeit, in Ahoy Rotterdam.

Lepaya zal doorgaan met haar missie om multinationals en snelgroeiende bedrijven productiever te maken door hun medewerkers te up- en reskillen.

Geïnteresseerd in onze groei? Bekijk onze recent gewonnen investering, of waarom organisaties voor Lepaya kiezen.

Meer weten over scaleups in Nederland?

Download het volledige report

Als uitdager in een overvolle trainingsmarkt, speelt Lepaya in op de behoeftes van Europa’s snelst groeiende techbedrijven, zoals onder andere Mollie, Takeaway en Picnic. Door hard skills te combineren met soft skills, samen aangeboden als power skills, groeit het Amsterdamse bedrijf versneld in een markt waar de vraag naar om- en bijscholing over de hele wereld blijft toenemen.

De scale-up richt zich op de Nederlandse, Britse, Belgische, Duitse en Zweedse markt en bedient haar klanten wereldwijd. Dit jaar werd Lepaya geselecteerd door Techleap.nl voor de nieuwe lichting van het groeiprogramma Rise, een exclusief programma voor serieuze tech-spelers in Nederland. Lepaya heeft tot op heden €41,5 miljoen opgehaald van investeerders waaronder Target Global, Mediahuis en Tablomonto.