Lepaya

Lepaya integreert skills trainingen in Microsoft Teams

Persoonlijke ontwikkeling in uw dagelijkse workflow

Amsterdam, april 1, 2021Lepaya, aanbieder van online en offline power skills trainingen voor snelgroeiende bedrijven, kondigt vandaag een integratie aan met Microsoft Teams. Via een directe koppeling met de digitale workplace van Microsoft kunnen medewerkers virtuele trainingen bijwonen en online leeractiviteiten afronden zonder dat ze extra software hoeven te downloaden. Het Amsterdamse bedrijf is de eerste trainingspartij die met de populaire interne communicatie tool integreert.

Succesvol digitaal leren is de uitdaging van steeds meer organisaties sinds de uitbraak van het coronavirus. Terwijl bedrijfsprocessen massaal worden gedigitaliseerd, is het van belang dat werknemers gemotiveerd en inzetbaar blijven. Daarom integreert Lepaya vanaf vandaag met Microsoft Teams, zodat medewerkers zich in hun bestaande workflow kunnen blijven ontwikkelen.

“Door medewerkers de kans te geven om hun skills verder te ontwikkelen via een tool waar ze toch al een groot deel van hun werkdag doorbrengen, zijn ze veel gemotiveerder om hun leerstof te doen. Via onze unieke integratie met Teams kunnen werknemers trainen waar en wanneer ze het maar uitkomt, krijgen ze meer grip op hun werk, worden ze gelukkiger en daarom, productiever”, zegt René Jansen, oprichter van Lepaya.

Als uitdager in een overvolle trainingsmarkt, speelt Lepaya in op de behoeftes van Europa’s snelst groeiende techbedrijven en loopt voorop om de sluipende skills gap te dichten door medewerkers dé vaardigheden te laten ontwikkelen die robots niet zullen overnemen. Door te integreren met Microsoft Teams, de interne communicatie software die sinds afgelopen jaar exponentieel groeit, zet Lepaya een vervolgstap in haar missie om professionals gelukkiger te maken en bedrijven productiever.

Lepaya is een aanbieder van power skills trainingen waarbij on- en offline leren wordt gecombineerd. Opgericht door René Janssen en Peter Kuperus in 2018 vanuit de overtuiging dat de juiste training, op het juiste moment, gericht op de juiste skill, organisaties productiever maakt, heeft Lepaya inmiddels duizenden werknemers getraind.  Als uitdager in een overvolle trainingsmarkt, speelt Lepaya in op de behoeftes van Europa’s snelst groeiende techbedrijven, zoals onder andere Mollie, Takeaway en Picnic. Door hard skills te combineren met soft skills, samen aangeboden als power skills, groeit het Amsterdamse bedrijf versneld in een markt waarin de vraag naar om- en bijscholing over de hele wereld blijft toenemen.  In 2020 haalde Lepaya een investeringsronde op van 5 miljoen en deed zelfstandig een overname van Smartenup, een trainingsbedrijf dat professionals ondersteunt om beter, sneller en slimmer met data te werken. Lepaya richt zich op de Nederlandse, Belgische, Duitse en Zweedse markt en bedient haar klanten wereldwijd. Meer informatie over Lepaya: www.lepaya.com/nl